مروري بر 4 بازي ليگ قهرمانان اروپا
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
جمعه 20 اسفند 1389برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : آرمان

در حال حاضر 4 تيم بارسلونا، تاتنهام، شالکه و شاختار به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند و 4 تيم بعدي در نبردهاي حساس بايرن مونيخ ـ اينترميلان،‌ منچستريونايتد ـ المپيک مارسي،‌ رئال مادريد ـ ليون و چلسي ـ کوپنهانگن انتخاب خواهد شد.


  کار ميلان وقتي در ليگ قهرمانان به انتها رسيد که روبينيو ستاره اين تيم فرصت عالي به دست آمده در نيمه دوم را از روي خط به بيرون زد. اين يک موقعيت طلايي بود که ميلان با فشار حملاتش آن را به دست آورده بود اما قدر آن را ندانست. 
 بنابراین مسابقه حساس تاتنهام ـ ميلان، نبردي دشوار و بسيار تنگاتنگ بود که در نهايت با نتيجه بدون گل تمام شد،‌ در حالي که هر دو تيم با فوتبالي تهاجمي و البته با مدافعاني هوشيار مانع از باز شدن دروازه‌ها شده‌اند. تاکتيک اصلي تاتنهام استفاده از قامت بلند پيتر کراچ در جنگ‌هاي هوايي و توپ‌سازي و استفاده از توپ‌هاي سوم بود و ميلان هم در تمام مسابقه با حرکات سريع مثلث تهاجمي خود قصد گلزني داشت که البته با وجود خلق سه موقعيت خوب در اين زمينه نتوانست به گل دست یابد.
 آنچه که ميلاني‌ها در اين بازي نشان دادند سازماندگي يافته فوق‌العاده تيمشان بود اما تاتنهام با دوندگي زير تشويق هوادارانش لحظه‌اي پا پس نکشيد تا با اتکا به تک گل بازي رفت به مرحله يک چهارم نهايي صعود کند. در حال حاضر 4 تيم بارسلونا، تاتنهام، شالکه و شاختار به مرحله يک چهارم نهايي صعود کردند و 4 تيم بعدي در نبردهاي حساس بايرن مونيخ ـ اينترميلان،‌ منچستريونايتد ـ المپيک مارسي،‌ رئال مادريد ـ ليون و چلسي ـ کوپنهانگن انتخاب خواهد شد. 4 مسابقه‌اي که حساسيت آنها بيش از دو بازي ديشب به نظر مي‌رسيد.
اما چند نکته:
1. بارسلونا همچنان بخت اول فتح ليگ قهرمانان اين فصل است. با حذف دو تيم مدعي ميلان و آرسنال آنها اميدوارند در مرحله بعد قرعه ساده‌تري داشته باشند.
 2. حذف دو تيم ايتاليايي رم و ميلان در شرايطي است که اينتر هم به سختي مي‌تواند به مرحله بعد صعود کند گرچه با توجه به شرايط بايرن اصلا بعيد نيست که اين تيم آلماني حذف بشود.
 3. در بين 4 بازي باقيمانده سرنوشت بازي چلسي و کوپن هانگ تقريبا روشن است اما سه بازي ديگر بسيار پاياپاي خواهد بود. با صعود تاتنهام و احتمالا چلسي اگر منچستريونايتد مارسي را حذف کند انگليسي‌ها سه تيم از 8 تيم مرحله يک چهارم نهايي را تشکيل مي‌دهند.
4. شالکه و شاختار از روي کاغذ کم اميدترين تيم‌هاي مرحله بعد به نظر مي‌رسند. بهترين قرعه اين است که اين دو تيم به هم بخورند.
5. رئال مادريد با مورينيو يکي از مدعيان فصل جام است که عيار خود را در بازي برگشت مقابل ليون نشان خواهد داد.
 6. اما سوال اصلي که کدام تيم و مربي مي‌توانند بارسلونا را متوقف کنند، بارسلونا با نمايشي خوب از آرسنال عبور کرد، آيا دوره بعدي باز هم همه چيز به سود آنها به پايان خواهد رسيد.

 



نظرات شما عزیزان:

اهورا
ساعت23:39---21 اسفند 1389

سلام دوست گلم

وبلاگت خيلي خوبه

اميدوارم هميشه پيروز و سربلند باشي

اگر قابل ميدوني به منم سربزن مطالب بدي ندارم

من يه روش واسه کسب درآمد ابداع کردم،دوست داشتي بيا بلاگم بخون پشيمون نميشي
اگر مايل به تبادل لينک هستيد منو با اسم
.: درآمد مطمئن ،ببین بعد قضاوت کن ?::.
لينک کنيد و بهم بگيد تا منم شما رو لينک کنم
قربان شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 2572
بازدید کل : 44629
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1